לוגו שרביט
menu phone menu
close
instagram פייסבוק יוטיוב
close
אנגלית \ English
תמונת עמוד

חיזוק מערכת החינוך מתחיל בגיבוש המורים

ילדינו מבלים זמן רב במערכת החינוך. הוראת מקצועות הלימוד היא חלק קטן מהתמונה, אך מסגרת בית הספר צריכה לתת מענה למגוון רחב של נושאים הקשורים לתחום האישי, התחום החברתי וההתפתחותי של כל תלמיד ותלמיד.

ולצד משימת העל של מערכת החינוך, נולדים גם קשיים רבים במערכת העצמה. לא קל להיות מורה בישראל, האתגרים איתם המורים מתמודדים בבית הספר הם רבים. והם גם מביאים לשחיקה ופגיעה במוטיבציה, דבר הפוגע בסופו של דבר בחינוך ילדינו.

חיזוק המורים וצוותי בית הספר הוא הדרך להכין את המורים לכל אותם האתגרים. זוהי הדרך להילחם בשחיקה ובירידה במוטיבציה. ובשורה התחתונה, חיזוק המורים הוא חיזוק החינוך של ילדינו.

איך לחזק את צוותי ההוראה בבית הספר

חינוך הילדים הוא אינו משימה לאיש אחד. אמנם לכל מורה יש תפקיד ותחומי אחריות,  אך עדיין נדרשת רמה גבוהה של שיתוף פעולה ותקשורת בין המורים. האתגרים שעומדים בפניהם הם רבים, ולמרות מגבלות כוח האדם, יש צורך לתת מענה אישי לצרכים של כל תלמיד. ללא שיתוף פעולה בין צוותי ההוראה זה לא יעבוד.

>> קראו על סדנאות למורים

על מנת לחזק את שיתוף הפעולה בין המורים, ולבנות את סביבת עבודה נעימה עבור כולם, יש להשקיע בפעילויות גיבוש. כך נוכל להילחם בשחיקת המורים ובבעיות חוסר המוטיבציה. כך נבנה צוות הוראה חזק המסוגל להוציא אל הפועל את יעדי בית הספר, תוך כדי מתן מענה אישי לצרכים של כל תלמיד.

יש צורך לתכנן ימי גיבוש בעלי ערך מוסף .ימי גיבוש המסוגלים להעצים את הפרט ואת הקבוצה.

ימי גיבוש לצוותי הוראה

עבור חברת שרביט הדרכה, ימי גיבוש הם לא רק פעילות מהנה. החברה עוסקת בבניית ימי גיבוש בהתאמה אישית, ויש לה ניסיון עשיר בעבודה מול מערכת החינוך. ולא רק עבודה מול צוותי ההוראה, אלא גם תכנון ימי גיבוש עבור תלמידים.

החברה מביאה אל תוך יום הגיבוש הרבה מאוד ערך מוסף, והיא עושה זאת באמצעות הפעלות מהנות שהושקעה בהן מחשבה רבה, והן הותאמו עבור הצרכים של הצוות.

הסדנאות המיוחדות של החברה מביאות למורים פעילות משותפת ומהנה. פעילות שבה עבודת צוות ושיתוף פעולה היא חיונית על מנת להצליח. כך צוות המורים מתרגל ומשפר את יכולות שיתוף הפעולה. הם עושים זאת במיקרוקוסמוס של יום הגיבוש, וזה הופך לקל יותר גם במהלך העבודה השוטפת בתוך בית הספר.

ימי הגיבוש המיוחדים של שרביט הדרכה מאפשרים גם לחזק תכונות מנהיגותיות אחרות. למשל ניתן לשפר גם את חשיבה מחוץ לקופסה ולהגדיל את היצירתיות. דבר חשוב גם כן עבור מורים הנאלצים להתמודד עם סביבה מלאה באתגרים.

בזכות ימי הגיבוש, צוות המורים זוכה לשנות אווירה. הם יכולים לצאת לכמה רגעים מסביבת העבודה המלחיצה, ולחזור עם כוחות משותפים. וכאשר צוות המורים מגובש ומאוחד, גם התלמידים מרוויחים מכך.

message השאירו פרטים 03-902-5553
השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם

    ווצאפ כתבו לנו בווצאפ
    רוצים שנחזור אליכם?

      מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!