לוגו שרביט
menu phone menu
close
instagram פייסבוק יוטיוב
close
אנגלית \ English
תמונת עמוד

סדנאות ODT למורים ואנשי חינוך

המורים מופקדים על חינוך ילדינו ולמען האמת זוהי אינה משימה קלה. מקצוע ההוראה הוא מקצוע שוחק מאוד ולפעמים ישנה ירידה במוטיבציה לאורך הזמן, דבר אשר בסופו של דבר עלול להשפיע על חינוך ילדינו. על מנת לעבור את שנת הלימודים בשלום ועל מנת להצליח לעמוד ביעדים של מערכת החינוך חשוב גם להשקיע במורים. אנו רוצים שצוות המורים של בית הספר יהיה צוות מגובש אשר עובד יחדיו בשיתוף פעולה על מנת להשיג את היעדים של מערכת החינוך. אז כיצד ניתן לעשות זאת:

בעוד מרבית תשומת הלב במערכת החינוך היא על התלמידים, חשוב לפעמים לדאוג גם למורים ולשלבם בפעילות העשרה, סדנאות וגם פעילויות גיבוש. אנו רוצים לקבל מורים מלאי חיוניות ומוטיבציה; מורים אשר ישמשו דוגמה אישית לתלמידים ויובילו את מערכת החינוך להצלחה.

סדנת גיבוש צוות
סדנת מנהיגות ODT לצוות הוראה
סדנה בבית ספר יצחק הנשיא

    רוצים שנחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד? מלאו את הפרטים!

    חץ

    03-902-5553

    סדנאות ODT למורים ואנשי חינוך

    סדנת גיבוש למורים
    סדנת גיבוש למורים- אתגר המרשמלו

    סדנאות ODT וגיבוש למורים הן דרך מעולה להשיג מטרות אלו. סדנאות ODT הן דבר מוכר במערכת החינוך אך בדרך כלל הן מכוונות כלפי התלמידים. יש להן תועלות רבות עבור התלמידים ואם כך מדוע שלא נכוון אותן גם אל המורים.

    סדנאות ODT וגיבוש למורים מאפשרות למורים לצאת מהכיתות, לשנות אווירה ולהתרענן. סדנאות אלו הן פעילות מהנה וניתן להתאים אותן גם למורים ולקהל המבוגר ולא רק לילדים. עצם שינוי האווירה מגביר את המוטיבציה ולא רק הפעילות עצמה. המורים נהנים מכך שפעם אחת הם זוכים להיות במרכז תשומת הלב ולא בצד המארגן, המפעיל או המחנך. זהו היום שלהם.

    סדנאות ODT יכולות להיות דרך מעולה לחזק את הקשרים האישיים בין צוות המורים, דבר אשר בסופו של דבר ישפר את יחסי העבודה בבית הספר וזהו דבר מאוד חשוב. הפעילויות עצמן מעודדות מגמה זו. אלו הן הפעלות מהנות אשר מחזקות את ערך שיתוף הפעולה לפי מיטב המסורת של חינוך באמצעות חוויה. על מנת להצליח לעמוד במשימות, כל אחד מהמורים המשתתפים צריך לתרום את יכולותיו האישיות לטובת הקבוצה. זוהי פעילות המעלה את הערך העצמי של המורה ומחזקת את שיתוף הפעולה בין צוות המורים של בית הספר.

    ימי גיבוש למורים

    סדנת גיבוש למורים
    סדנת גיבוש למורים- אתגר המרשמלו

    במהלך יום הגיבוש ניתן להשתמש בסדנאות ה ODT על מנת לחזק את תכונות המנהיגות בקרב המורים. תכונות של הקשבה לזולת, ערך עצמי, יכולת ביטוי ועוד. אלו הם כלים מעצימים אשר יכולים לעזור מאוד למורים במהלך עבודתם היום יומית בבית הספר.

    סדנאות או די טי לאנשי חינוך מבית שרביט

    חברת שרביט הדרכה מעבירה בהצלחה סדנאות ODT בכל רחבי הארץ ובין לקוחותייה מוסדות חינוך וגם חברות פרטיות המכירות בחשיבות של ימי גיבוש ובערך הנוצר מפעילויות אלו. כל תכנית נבנית בהתאמה אישית לקהל היע ולמטרות אשר רוצים להשיג. פעילויות אלו זוכות להצלחה רבה והתלהבות גדולה מצד המשתתפים. סדנאות ODT  במסגרת ימי גיבוש למורים הן דרך נהדרת להתחיל את שנת הלימודים ומומלץ לערוך אותן במסגרת ההכנות לשנת הלימודים.

    message השאירו פרטים 03-902-5553
    השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם

      ווצאפ כתבו לנו בווצאפ
      רוצים שנחזור אליכם?

        מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!