לוגו שרביט
menu phone menu
close
instagram פייסבוק יוטיוב
close
אנגלית \ English
תמונת עמוד

קורסי העשרה לעובדים

היה זה היזם ריצ‘רד ברנסון, בעלי קבוצת וירג‘ין, אשר אמר פעם שהעובדים קודמים ללקוחות, אם תדאג לעובדים שלך – הם כבר ידאגו ללקוחות. העולם העסקי של היום מתנהל אחרת ממה שהיה לפני כמה עשורים; היום ישנה הבנה ומודעות לחשיבות של ההשקעה בכוח האדם. איננו מדברים על הכשרת עובדים במשמעות הרגילה של המילה, משמעות מצומצמת אשר נוגעת אך ורק לדקויות תהליך העבודה. אנו מדברים על הכשרת עובדים במשמעות הרחבה ביותר של המילה – העצמת העובדים באמצעות פעולות העשרה מתקדמות וחינוך למנהיגות עובדים. יותר ויותר ארגונים עסקיים מבינים את הצורך בקורסי העשרה לעובדים. אז מהם בעצם קורסי העשרה לעובדים, מהם הכלים שהעובדים מקבלים בפעילויות אלו ומהן התועלות שצומחות מכך.

>> מחפשים קורסי העשרה לעובדים שלכם? הכנסו לאתר של אוריה בן טובים.

פעילויות העשרה לעובדים

קורסי העשרה לעובדים מאפשרים לארגון להעניק לעובדים כלים מיוחדים הנוגעים לתחום ההעצמה האישית של העובד. אך מדוע הארגון ירצה להשקיע בהעצמה אישית של העובד ולא בשיפור תהליכי העבודה. ובכן, זה בדיוק אותו הדבר. ארגז הכלים שהעובדים מקבלים משפר את מכלול כישורי המנהיגות של העובדים – בסופו של דבר, כאשר הכלים מוטמעים היטב, העובדים עושים בהם שימוש בהתנהלותם האישית במקום העבודה. המיומנויות החדשות והמשופרות של העובדים תורמות להם (העובדים) באופן אישי, אך במקביל גם הופכים אותם לעובדים אשר בעלי יכולות גבוהות יותר, דבר המגדיל את תרומתם לארגון.

התוצאה המתקבלת מפעילויות העשרה וסדנאות מנהיגות לעובדים היא עובדים בעלי מוטיבציה גבוהה יותר, פריון עבודה משופר, הקשבה ועבודת צוות למען השגת מטרות הארגון ויכולת לחשיבה מחוץ לקופסה. אלו הן התכונות הכי חשובות שניתן לצפות מעובדים, בעזרתן ניתן להצעיד את הארגון לשיאים חדשים. בעזרת תכונות מנהיגות עובדים, העובדים עשויים ליזום ולהוביל שינויים ארגוניים לטובת הכלל.

העשרה, כיף וגיבוש

מקובל מאוד בקרב ארגונים לקיים ימי כיף עבור העובדים, ימי הכיף תורמים לגיבוש הצוות ומשפרים את היחסים האישיים בארגון. קורסי העשרה לעובדים מאפשרים לעובדים ליהנות מהפעלות שונות, אך יש להם ערך מוסף בהשוואה לימי כיף סטנדרטיים.

פעילויות ההעשרה לעובדים הן פעילות שוברת שגרה עבור העובדים. הן מאפשרות לעובדים לנקות את הראש, לשים את העבודה בצד ולהשתתף בסדנאות חווייתיות וכיפיות הכוללות תכנים אשר הותאמו במיוחד עבור העובדים. שינוי האווירה מאפשר לעובדים לראות את הדברים ממבט על ולקבל פרספקטיבה חדשה. כמו כן הסדנאות תורמות לגיבוש הצוות והן בהחלט דבר מומלץ עבור כל חברה.

אנו בשרביט מתמחים בסדנאות מנהיגות ופעילויות העשרה. אנו עובדים כבר שנים עם מערכת החינוך ומעבירים מידי שנה סדנאות בבתי הספר, גם לתלמידים וגם למורים. כלומר יש לנו ניסיון גם בסדנאות ופעילויות למבוגרים ולא רק עבור ילדים ובני נוער.

message השאירו פרטים 03-902-5553
השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם

    ווצאפ כתבו לנו בווצאפ
    רוצים שנחזור אליכם?

      מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!