לוגו שרביט
menu phone menu
close
instagram פייסבוק יוטיוב
close
אנגלית \ English
תמונת עמוד

להוסיף מבלי להעמיס – על סדנאות ODT בבתי הספר

אחת המשימות החשובות של מערכת החינוך היא להעניק לתלמידים את הכלים שיאפשרו להם לגדול ולהתפתח. מדובר כאן גם על התפתחות אישית של כל אחד מהתלמידים, וגם על התפתחות קבוצתית.

ברמה האישית אנו מעוניינים להעניק לכל ילד את סט הכלים שיעזרו לו למצוא את הכיוון שלו בחיים ולפתח קריירה. אך לא נשכח כי החברה בכללותה, המדינה, היא בסופו של דבר אוסף של פרטים. כלומר הכלים שאנו מעניקים לכל תלמיד, בסופו של דברים מקדמים את החברה הישראלית.

על מנת להכין את התלמידים לאתגרי העתיד אנו מלמדים מתמטיקה, אנגלית, היסטוריה ועוד מקצועות לימוד שונים. כל אחד ממקצועות הלימוד הוא חלק מהתמונה הגדולה, עוד כלי בתוך חבילת הכלים שאנו מעניקים לילדים. אנו תמיד רוצים להעניק להם כמה שיותר, אך פועלים תחת שני אילוצים. אילוץ אחד הוא התקציב של מערכת החינוך, לשם לא ניכנס ברגע זה. ואילוץ שני הוא מגבלת העומס.

האילוץ השני, הוא היכולת של התלמידים להתמודד עם כל העומס. יש גבול כמה שעות לימוד עיוניות ניתן להעמיס על הילדים. איננו יכולים להשאיר אותם בבתי הספר עד שעות הערב, בסופו של דבר הם מאבדים את הריכוז.

וזהו בדיוק הזמן לדבר על סדנאות ה ODT שעורכת חברת שרביט מנהיגות.

תמונה
נושאי הסדנה
המטרות שלנו

    רוצים שנחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד? מלאו את הפרטים!

    חץ

    03-902-5553

    סדנאות ODT בבתי הספר

    איבוד הריכוז והשחיקה הם חלק מהבעיות של מערכת החינוך. אנו רוצים לתת לילדים כמה שיותר, אך איננו יכולים להוסיף עוד ועוד שעות לימוד. ולמען האמת, לא ניתן ללמד הכל באמצעות לימודים עיוניים.

    סדנאות ODT לתלמידים מאפשרות לנו להוסיף לילדים עוד תכנים חינוכיים מבלי להעמיס עליהם יותר מידי. ODT הוא קונספט המוציא את הילדים מכיתות הלימוד והאווירה הרגילה והשוחקת. סדנאות אלו לוקחות את התלמידים לפעילויות מרגשות, ובעלות ערך חינוכי.

    בעזרת ODT אנו יכולים להשיג כמה מטרות

    1. גיבוש התלמידים – על מנת להפוך את סביבת בית הספר לנעימה יותר, אנו צריכים להשקיע בגיבוש התלמידים. גיבוש התלמידים תורם בצורה חיובית להצלחה בלימודים, ואף מפחית מקרים של אלימות בבתי הספר. סדנאות ODT שמות דגש חזק על גיבוש וחיזוק עבודת הצוות. הן משתמשות בפעילויות על מנת לעודד את התכונות הללו ומצליחות להביא בשיפור התקשורת הבין אישית בין התלמידים.
    2. הפחתת הלחץ והשחיקה – סדנאות ODT הן סדנאות עם מטרות חינוכיות מוגדרות וברורות. אך בניגוד ללימודים העיוניים, הן מתרחשות באווירה כיפית ושוברת שגרה. הן מאפשרות לתלמידים לפרוק לחץ, אך בסופו של דבר תורמת לשיפור ההישגים בלימודים.
    3. מתן כלים מעצימים שלא ניתן להנחיל לילדים באמצעות לימודים עיוניים – עלינו לזכור כי למרות חשיבותם של מקצועות הלימוד השונים, אין בהם די. מקצועות הלימוד הם רק צד אחד של המטבע, אך עלינו להעניק לבני הנוער גם כלים מנהיגותיים. אנו רוצים ללמד אותם לחשוב בצורה ביקורתית, לפתח אסטרטגיות, להאמין ביכולות האישיות של עצמם לחולל שינוי. סדנאות ODT יכולות לעשות זאת.
    message השאירו פרטים 03-902-5553
    השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם

      ווצאפ כתבו לנו בווצאפ
      רוצים שנחזור אליכם?

        מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!