לוגו שרביט
menu phone menu
close
instagram פייסבוק יוטיוב
close
אנגלית \ English
תמונת עמוד

סדנאות גיבוש לילדים

האדם הוא יצור חברתי ובתור יצור חברתי האינטראקציה החברתית משחקת תפקיד חשוב בהווייתו של האדם. את היכולות החברתיות והאינטליגנציה הרגשית אנו צריכים לפתח כבר בגיל צעיר. יצירת קשרים חברתיים מסייעת לבנות את עולמו הפנימי של הילד ולהרגיש תחושת שייכות. יתכן שמדובר בבית הספר, או אולי תנועת הנוער, אבל ילדים תמיד צריכים את אותה המסגרת התומכת שתקיף אותם. סדנאות גיבוש לילדים הן הדרך הקלה לעשות זאת, או אולי הדרך לזרז תהליכים טבעיים.

תמונה
נושאי הסדנה
המטרות שלנו

    רוצים שנחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד? מלאו את הפרטים!

    חץ

    03-902-5553

    סביבת בית הספר, בה הילדים מבלים חלק ניכר מהזמן במשך 12 שנים, היא אחד הגורמים המשפיעים ומעצבים את עולמם של הילדים. חשוב לנו לבנות סביבה בטוחה ונעימה עבורם; סביבה שתעניק להם העצמה אישית וביטוי עצמי בתוך הקבוצה, קבוצה המורכבת מחבריהם לכיתה, בית הספר או התנועה. זה תורם למוטיבציה ולתחושת השייכות וזהו הבסיס לקיומה של מערכת חינוך בריאה.

    בכל מסגרת לילדים, בין אם מדובר בבית הספר או בתנועת הנוער, אנו נזקקים למבנה חברתי מגובש של ילדים התומכים זה בזה ולכן גיבוש הוא נקודת התחלה. כאשר המורה נכנס/ת לכיתה ביום הראשון ללימודים, לא מתחילים מחומר הלימוד; מתחילים מהדבר הבסיסי ביותר שהוא הכרות וגיבוש.

    גיבוש ערכי

    בימי גיבוש בדרך כלל מוציאים את הילדים מסביבת הלימודים ולוקחים אותם לפעילויות מהנות. הילדים זוכים בהפוגה קלה מהלימודים ויום מהנה עם חברים לכיתה או לקבוצה. אך יום גיבוש אינו מסתכם ביום כיף, יש הרבה יותר מתחת לפני השטח. על מנת להפיק את המיטב מיום הגיבוש אנו זקוקים ליום גיבוש ערכי – סדנאות גיבוש אשר משיגות תוצאות הן סדנאות בהן ישנן פעילויות אשר תוכננו על ידי אנשי חינוך; פעילויות המעניקות ערכים ומקדמות עבודת צוות, שיתוף פעולה, הקשבה ותחושת שייכות קבוצתית. לא באמצעות הטפות או תכנים עיוניים, אלא באמצעות הבנה פנימית, חוויה והנאה.

    בוודאי נוכחתם לדעת כי ישנן סדנאות גיבוש בעלי אופי שונה; חלק מערבות מוזיקה, אחרות פעילות יצירתית ואולי אפילו פעילויות המשלבות בעלי חיים. ישנן אינספור הפעלות אשר יכולות לקדם את הגיבוש, אך עלינו לבחור אותן על פי הערכים שהן מקדמות ולאו דווקא על פי האטרקציות שהן מציעות.

    סדנאות הגיבוש של שרביט

    חברת שרביט עוסקת בחינוך והדרכה ומפיקה, בין היתר, סדנאות גיבוש לילדים; סדנאות השמות את הדגש על לימוד באמצעות חוויה. בעזרת הסדנאות שלנו, אשר תוכננו על ידי אנשי חינוך, ניתן לבנות קבוצות ילדים מגובשות המהוות את הבסיס לתהליך החינוכי. באמצעות פעולות הגיבוש ניתן להעניק לילדים ערכים חיוביים של קבלת השונה, הבנת הצרכים של האחר והכוח של עבודת הצוות ושיתוף הפעולה. אלו הם הדברים הבסיסיים ביותר שאנו צריכים לתת לילדים, אלו הם אבני הבניין של חברה סובלנית וצודקת.

    message השאירו פרטים 03-902-5553
    השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם

      ווצאפ כתבו לנו בווצאפ
      רוצים שנחזור אליכם?

        מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!