לוגו שרביט
menu phone menu
close
instagram פייסבוק יוטיוב
close
אנגלית \ English
תמונת עמוד

סדנאות בישול למורים

כאשר אנו חושבים על חינוך הדור הבא, אנו תמיד חושבים על המשאבים אותם אנו משקיעים בילדים. אנו מחפשים אחר שיטות הלימוד הטובות ביותר ועל הוספת תכנים מעשירים. אנו מחפשים את הדרכים לתת מענה לכל הצרכים של מערכת החינוך, להעצים את התלמידים ולתת להם את הכלים להתמודד עם אתגרי העתיד. אך מה אם אלו המופקדים על המשימה הכל כך חשובה?

בחזית של מערכת החינוך נמצאים המורים וצוותי ההוראה. בעוד באופן טבעי אנו חושבים על התלמידים, אסור לנו לשכוח שעלינו גם להשקיע במורים. עלינו לתת למורים את הכלים שיאפשרו להם לעמוד במשימה.

סדנאות אוכל למורים הן אחד הכלים באמצעותם אנו יכולים לסייע ולהעצים גם המורים. כל מי שעוסק בחינוך מבין כי החינוך הוא דבר מאתגר. ועל מנת לעמוד בכל האתגרים של מערכת החינוך אנו זקוקים למורים אכפתיים, בעלי מוטיבציה ויכולות גבוהות. אנו זקוקים לצוותי הוראה העובדים בשיתוף פעולה, ויחדיו משלבים ידיים למען חינוך הילדים שלנו. אך מצד שני בפועל אנו מתמודדים עם שחיקה של מורים, חוסר מוטיבציה, בעיות שכר ומחסור בכלים. סדנאות בישול למורים נועדו בדיוק למען המטרה הזו – לחזק את צוותי ההוראה.

נושאי הסדנה

  • פיתוח חוש מנהיגות
  • בניית כישורים חברתיים
  • טיפוח עבודת צוות
  • עידוד חתירה למטרה
  • יצירת אחריות אישית
  • חיזוק יכול עמידה בזמנים

מה מרווחים מסדנת בישול

  • קבלת כלים להתמודדות עם הובלת תהליכים
  • שיפור מיומנות בכישורים
  • העלאת ביטחון עצמי גם מחוץ לכיתה
  • פיתוח מיומנות עבודת צוות
  • גירוי ופיתוח חשיבה יצרתית
  • חיזוק האמונה העצמית ותחושת מסוגלות

 

תמונה
נושאי הסדנה
המטרות שלנו

    רוצים שנחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד? מלאו את הפרטים!

    חץ

    03-902-5553

    סדנאות אוכל למורים

    סדנאות בישול למורים הן פעילות מהנה המסייעת לעלות את המוטיבציה ואת התחושות החיוביות בקרב צוותי ההוראה. אך זהו אולי רק הערך המוסף של הסדנאות. מטרתן האמתית היא לשפר את יכולות המנהיגות ושיתוף הפעולה בקרב צוותי ההוראה. המורים מהווים דוגמה אישית עבור התלמידים, ולכן ברור מדוע נרצה לחזק גם אותם. הסדנאות יכולות להיות דרך מעולה להכנת הצוות לקראת שנת הלימודים.

    סדנאות בישול למורים מוציאות את המורים מכיתות הלימוד ולוקחות אותם לפעילות שטח מהנה, משחררת ומספקת. במהלך הסדנאות המורים ישתתפו בפעילות קבוצתית של הכנת אוכל טעים. על מנת לעמוד במשימה ולהספיק הכל בזמן הנתון, המורים יצטרכו לעבוד כצוות בו כל פרט עושה כמיטב יכולתו למען הצלחת הקבוצה. והתוצאה הסופית היא מתגמלת מאוד – ארוחה טעימה לצוות המורים. זוהי אינה סדנה שנועדה לשפר את כישורי הבישול של המורים והמורות, אלא את עבודת הצוות ותכונות המנהיגות.

    חברת שרביט מנהיגות פיתחה סדנאות אוכל מיוחדות עבור צוותי הוראה. סדנאות בישול למורים השמות דגש על פיתוח תכונות המנהיגות, תוך כדי פעילות מהנה ומשחררת. הסדנאות זוכות להצלחה רבה במערכת החינוך. הן מיושמות לא רק על מורים, אלא גם על תלמידים. הן תורמות להפגת מתחים, שיפור התקשורת בין המורים ומביאות אל מערכת החינוך אנרגיות חיוביות.

    הביקורות על סדנאות אוכל למורים הן חיוביות מאוד. זוהי בהחלט יכולה להיות דרך טובה להתחיל את השנה ברגל ימין ולחזק את צוות המורים. הן משפרות את המוטיבציה, שיתוף הפעולה בין צוותי ההוראה ואת כל תכונות המנהיגות להן המורים יזדקקו במהלך הלימודים בכיתות.

     

    message השאירו פרטים 03-902-5553
    השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם

      ווצאפ כתבו לנו בווצאפ
      רוצים שנחזור אליכם?

        מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!