לוגו שרביט
menu phone menu
close
instagram פייסבוק יוטיוב
close
אנגלית \ English
תמונת עמוד

סדנאות בישול לארגונים

סדנאות בישול לארגונים מביאות לכם פעילות מעניינת ויוצאת דופן עבור הארגון. פעילות התורמת לגיבוש ולמוטיבציה, פעילות משחררת ומעצימה עבור העובדים. והכל כמובן במתכונת קלילה ונעימה. סדנאות הבישול לוקחות את אנשי הארגון אל השטח, ושם הם נהנים ממשימת בישול באווירה משחקית, ובסופן ארוחה טעימה עם יתר הקולגות. אך האם זוהי רק פעילות מהנה, או האם יש בה הרבה יותר?

נושאי הסדנה

  • פיתוח חוש מנהיגות
  • בניית כישורים חברתיים
  • טיפוח עבודת צוות
  • עידוד חתירה למטרה
  • יצירת אחריות אישית
  • חיזוק יכול עמידה בזמנים

מה מרווחים מסדנת בישול

  • קבלת כלים להתמודדות עם הובלת תהליכים
  • שיפור מיומנות בכישורים
  • העלאת הביטחון העצמי
  • פיתוח מיומנות עבודת צוות
  • גירוי ופיתוח חשיבה יצרתית
  • חיזוק האמונה העצמית ותחושת מסוגלות
  • והכי חשוב, חוויה מהנה, כיפית בשילוב של אוכל טעים!

    רוצים שנחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד? מלאו את הפרטים!

    חץ

    03-902-5553

    יום כיף וגיבוש לארגונים עם סדנת אוכל מגניבה

    המשאב החשוב ביותר שיש לארגון אלו אנשי הצוות שלו. בין אם זהו ארגון מסחרי עם צוות עובדים, או ארגון הנשען על מתנדבים. אנשי הצוות הם מה שמאפשר את התנהלות הארגון כמכונה יעילה. ללא צוות יעיל שום ארגון לא יכול להתנהל ביעילות. ולכן ברור מדוע כל ארגון רוצה להשקיע בצוותים שלו. ארגונים משקיעים משאבים רבים לצורך פיתוח היכולות האישיות של כל אחד מאנשי הצוות, וגם פיתוח יכולותיהם כקבוצה.

    ארגונים רוצים לראות את חבריהם מובילים תהליכים של שינוי. מבטאים יצירתיות וחדשנות ומוצאים פתרונות. מקשיבים ומשתפים פעולה אחד עם השני, לוקחים אחריות ועומדים בלוחות זמנים. במילה אחת מה שארגונים רוצים לראות בקרב העובדים זה מנהיגות.

    סדנת בישול לארגונים אינה עוסקת בבישול ומתכונים, הסדנה עוסקת בדיוק בנושא הזה של מנהיגות. כיף ואווירה קלילה ומשחררת הם חלק בלתי נפרד ממנה, אך אלו אינם מפריעים להשיג את המטרה. דווקא באמצעות אותה אווירת משחק נעימה ניתן לפתח את המנהיגות בצורה הטובה ביותר. אנשי החינוך מכנים זאת לימוד באמצעות חוויה, וזה בדיוק מה שמתרחש בסדנת אוכל לארגונים.

    סדנת אוכל לארגונים

    הרעיון לסדנה הוא של חברת שרביט מנהיגות. החברה עוסקת בסדנאות שונות לפיתוח מנהיגות, והיא חברה מוכרת במערכת החינוך וגם במגזר הפרטי. החברה תמיד מחפשת אחר שיטות חדשות להקנות ולפתח את תכונות המנהיג. וכך החברה לקחה קונספט פופולרי ומוצלח, ויצקה לתוכו תוכן מעשיר של מנהיגות, מבלי לפגוע בהנאה ובעניין של הפעילות. הסדנה בעצם ממנפת את כל התכונות הטבעיות שיש לבטא בסדנה שכזו ומעצימה את ערכן החינוכי.

    סדנת האוכל בעצם הופכת את הפעילות למיקרוקוסמוס המאפשר לפתח את תכונות המנהיגות. זהו מיקרוקוסמוס של כללים ברורים ומשימה מוגדרת היטב, וגם די פשוטה. המשתתפים צריכים לעמוד במשימת הבישול הקצובה בזמן ולהעמיד ארוחה בתנאי שדה. הירקות לא יבשלו את עצמם, וזה גם לא יצליח אם כל אחד יעשה מה שבראש שלו. על הקבוצה לגלות מנהיגות המשלבת תקשורת ותיאום בין כולם – זוהי הדרך היחידה להשיג את המטרה. חברי הקבוצה ידרשו לגלות יצירתיות, לפתח מיומנויות אישיות, לקחת אחריות ולעמוד בלוחות זמנים. הפעילות בסדנה תחזק את התכונות הללו.

    אך אותן תכונות מנהיגות, אשר אותן אנו מחדדים ומחזקים בסדנת האוכל, הן בעלות ערך רב בכל היבטי הפעילות של הארגון, וזהו הערך המסתתר בסדנה. מכאן המשתתפים יוצאים מלאי תחושה של ביטחון ומסוגלות, כאשר עומדים לרשותם כלים טובים יותר לתקשורת ועבודת צוות.

    message השאירו פרטים 03-902-5553
    השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם

      ווצאפ כתבו לנו בווצאפ
      רוצים שנחזור אליכם?

        מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!