לוגו שרביט
menu phone menu
close
instagram פייסבוק יוטיוב
close
אנגלית \ English
תמונת עמוד

לפתח את תכונות המנהיג כבר בגיל צעיר

לכל הורה ישהו מודל שונה של הצלחה וציפיות מילדיו, אך בסופו של דבר כל ילד מתפתח ומצליח בתחום שהוא בוחר. ואנו ההורים תמיד נשמח לראות את הילדים שלנו משתלבים בחברה ובכלכלה, ומגיעים להישגים.

אולי אחד יגדל להיות יזם הייטק אשר יצליח לגרום למשקיעים להאמין ברעיון חדשני. אולי אחר יוביל מאבק חברתי חשוב, או יתרום לקהילה בצורה אחרת. בין אם אדם מצליח בקריירה צבאית, באקדמיה, בעולם העסקים או בכל מקום אחר, יש משהו משותף לכולם – זה נקרא מנהיגות.

מנהיגות היא היכולת להוביל אנשים. אין הכוונה לסמכות הנובעת מתוך תפקיד ניהולי. המנהיג יכול להיות חסר כל תפקיד פורמלי. אך הוא מצליח לגרום לאחרים להאמין ברעיון ולפעול למענו. והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל תחום אפשרי.

יש החושבים שישנם אנשים הנולדים מנהיגים. אך הסוגיה נחקרה רבות והוכח כי מנהיגות היא אוסף של תכונות. ואת התכונות הללו ניתן לתרגל ולשפר.

תמונה
נושאי הסדנה
המטרות שלנו

    רוצים שנחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד? מלאו את הפרטים!

    חץ

    03-902-5553

    תכונות המנהיג

    אם נתבונן על מנהיג אשר מצליח ליזום ולהוביל מהלכים, נוכל לראות תכונות החוזרות על עצמן. אנו תמיד נוכל לראות שהמנהיגים היו קשובים לאחרים, ולמדו לתקשר תוך כדי הבנת הצרכים של האחר. אנו נראה כי מנהיגים ידעו לשתף פעולה ולעבוד כצוות. אנו נראה כי מנהיגים העזו ללכת נגד הזרם, לחשוב מחוץ לקופסה ואף להביע את עצמם בפני אחרים. התכונות הללו אינן מולדות, ניתן לאמן ולשפר אותן.

    חברת שרביט הדרכה היא אחת החברות המובילות בתחום החינוך למנהיגות. החברה מוכרת היטב במערכת החינוך, כמו גם במגזר העסקי. חברת שרביט מנוסה בפיתוח סדנאות מנהיגותיות. החברה פיתחה סדנאות שונות, השמות דגש על אספקטים שונים של תכונות המנהיג. תכנית מנהיגות צעירה היא תכנית מרוכזת הבוחנת יחדיו עם הילדים את נושא המנהיגות, ומעניקה לילדים כלים פרקטיים שילוו אותם בצמתים שונים בחייהם.

    תכנית מנהיגות צעירה משלבת יחדיו את כל פרקטיקות הלימוד, ומשלבת תכנים עיוניים, יחדיו עם פעילות חווייתית. והכול תוך כדי שמירת רמה גבוהה של עניין מצד הילדים.

    הצלחת התכנית

    בעזרת תכנית מנהיגות צעירה ניתן לשפר ולאמן את כל תכונות המנהיג. כאשר מדובר בתכנית מנהיגות לילדים בגילאי בית הספר היסודי, זה מרגש כל פעם מחדש לראות איך הילדים מחזקים את היכולות האישיות.

    גם הספקנים ביותר יכולים לראות כיצד הילדים רוכשים ביטחון, יכולת עמידה מול קהל, שיפור התקשורת ועבודת הצוות. השילוב בין דיונים בהשתתפות הילדים, לבין דוגמאות וניסיון חוויתי מסייע לשמור על העניין שלהם, ולהטמיע את תכונות המנהיג בצורה היעילה ביותר.

    זהו הזמן הטוב ביותר לנטוע את זרעי המנהיגות. זהו אחד הכלים החשובים ביותר שאנו יכולים להעניק לילדים בגיל הזה. איננו יכולים לדעת עם אילו אתגרים יתמודדו בהמשך חייהם. אך אנו יכולים לדעת בוודאות כי יזדקקו לכלים המנהיגותיים על מנת לצלוח כל אתגר בדרכם.

    message השאירו פרטים 03-902-5553
    השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם

      ווצאפ כתבו לנו בווצאפ
      רוצים שנחזור אליכם?

        מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!