לוגו שרביט
menu phone menu
close
instagram פייסבוק יוטיוב
close
אנגלית \ English
תמונת עמוד

גיבוש למורים ותלמידים

השיח הציבורי סביב מערכת החינוך נודע בעיקר לעניינים הקשורים לשכר המורים, מקצועות הליבה, רפורמה בבגרויות ועוד. כולם נושאים חשובים הראויים לתשומת לב, אך נראה שישנו דבר בסיסי שאנו שוכחים. בתי הספר הם לא רק מקום להוציא בו ציונים, בתי הספר הם החממה בה צומח הדור הבא – החברה של מחר. ואחת המשימות של בתי הספר היא להצמיח חברה תומכת, בטוחה, שיודעת להכיל ולקבל את האחר. רק בחברה שכזו האינדיבידואל יוכל להגשים את עצמו.

על מנת להשיג זאת עלינו להשקיע בחינוך ערכי ובגיבוש הקבוצה. זוהי לא רק השקעה לעוד שנים רבות, זהו צורך מיידי של מערכת החינוך. זהו בפירוש הבית השני של הילדים במשך תקופה של 12 שנה. זהו שלב בו מתפתחת ומתעצבת האישיות, זהו השלב שבו רוכשים חברים שילוו אותנו כל החיים. סביבה מגובשת תעניק לילדים את הביטחון שהם צריכים על מנת להצליח בלימודים ובהמשך החיים.

ולא רק תלמידים צריכים להתנהל כקבוצה מגובשת. גם צוותי המורים זקוקים לשיתוף פעולה ומערכות יחסים קורקטיות המאפשרות לעמוד באתגרי מערכת החינוך, וגם לתת דוגמה לתלמידים. לא במקרה מוסדות החינוך משקיעים הרבה בפעילויות גיבוש.

תמונה
נושאי הסדנה
המטרות שלנו

    רוצים שנחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד? מלאו את הפרטים!

    חץ

    03-902-5553

    מערכת היחסים בין מורים לתלמידים

    ואפשר להוסיף נקודת מבט נוספת שהיא הגיבוש בין המורים לבין התלמידים. המורים נמצאים שם בשביל לעזור ולתמוך בתלמידים, ואיננו מתכוונים אך ורק לקשיים במתמטיקה או אחד ממקצועות הלימוד. אחריותם של המורים גדולה וחשובה, והם תומכים בתלמידים בכל המישורים. אך לא תמיד התלמידים יודעים לגשת למורים ולבקש עזרה כאשר צריך.

    באמצעות פעילויות משותפות, מחוץ לכיתות הלימוד, תלמידים יכולים להתחיל לראות את המורים באור אחר. ולהבין כי ניתן לפנות אליהם ולבקש עזרה כאשר צריך.

    אז כיצד ניתן לחזק את הגיבוש הבית ספרי ולתת מענה גם לגיבוש של צוותי הוראה, גם גיבוש עבור התלמידים וגם שיפור מערכת היחסים בין מורים לבין תלמידים?

    סדנאות גיבוש לבתי הספר

    דרך יפה לעשות זאת ראינו בסדנאות הגיבוש של חברת שרביט. החברה עוסקת בתחום של פיתוח מנהיגות, ופתחה סדנאות רבות המתאימות לקהלים שונים. סדנאות החברה מוכרות במערכת החינוך, וגם קהלים אחרים בעולם העסקי המבינים גם כן את חשיבות ההשקעה בפיתוח מנהיגות וגיבוש צוותים.

    הסדנאות היצירתיות כוללות מגוון פעילויות מעניינות ומהנות שתוכננו על ידי אנשי חינוך. המטרה היא לא רק ליצור פעילות חברתית מהנה, אלא לשים דגשים על שיתוף פעולה, עבודת צוות, הקשבה לזולת ואפילו ערכים מנהיגותיים אחרים כמו יכולת ביטוי, חשיבה אסטרטגית ועוד. כל סדנה נותנת דגשים מעט אחרים, אך כולן עושות זאת בצורות מהנות ויצירתיות.

    הפעילויות הללו מתאימות הן בתור פעילויות נפרדות לתלמידים ופעילויות גיבוש למורים, אך בהחלט ניתן גם לערוך פעילויות משותפות בהן המורים לוקחים חלק יחדיו עם התלמידים. הסדנאות זוכות להצלחה רבה, התלמידים נהנים והמורים מדווחים על שיפור בסביבה הבית ספרית.

    message השאירו פרטים 03-902-5553
    השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם

      ווצאפ כתבו לנו בווצאפ
      רוצים שנחזור אליכם?

        מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!