לוגו שרביט
menu phone menu
close
instagram פייסבוק יוטיוב
close
אנגלית \ English
תמונת עמוד

איך ”לבשל“ שיתוף פעולה ועבודת צוות

ארגונים רבים מתמודדים עם בעיות בעבודת הצוות. למעשה איננו יכולים להגיד שישנו ארגון שאין בו בעיות שכאלו. מצד אחד היתרונות של צוות מגובש הם ברורים, כך ניתן לפעול יחדיו למען מטרה משותפת. צוות מגובש מחזק את הארגון והדבר בא לידי ביטוי בכל היבטיו התפעוליים וביצועיו הכלכליים. ומנגד, צוות שאינו מגובש ומלא בנקודות חיכוך אישיות הוא המתכון לאסון. חוסר גיבוש פוגע ביעילות המכונה הארגונית ובא לידי ביטוי בכל היבטי הפעילות. ולכך יש מחיר כלכלי.

כל ארגון שואף לחזק את הצוות, לשפר את התקשורת הבין אישית ולמנוע מחלוקות וחיכוכים. הארגון צריך עובדים המשתפים ביניהם פעולה ומסייעים אחד לשני. הערך של זה רק הולך ומתעצם – זה מביא לשיפור כל סביבת העבודה, זה תורם למוטיבציה, מסייע למנוע שחיקת עובדים ומקרין גם לעבר לקוחות הארגון.

השאלה רק איך ניתן לעשות זאת.

תמונה
נושאי הסדנה
המטרות שלנו

    רוצים שנחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד? מלאו את הפרטים!

    חץ

    03-902-5553

    גיבוש לא בא באופן טבעי

    בנימה ביקורתית על נפש האדם, אנו יכולים לציין כי גיבוש לא בא באופן טבעי. בכל מקום עלולים להתפתח חיכוכים אישיים, קבוצות ומחנות המעלים את חשיבות האינטרסים האישיים על פני חשיבות אינטרס הכלל. ולכן על הארגונים להשקיע באופן פעיל ומתמשך לחיזוק הגיבוש.

    לא משנה מהו תחום הפעילות העסקית, בסופו של דבר מדובר באנשים. ואלו יכולים להיות אנשים בגילאים שונים, משכבות שונות של האוכלוסייה ובעלי תפקידים שונים. על העסק למצוא את הדרכים על מנת ללכד ולגבש את כל העובדים, למרות ההבדלים ביניהם.

    הפתרון המקובל היום הוא באמצעות סדנאות גיבוש. סדנאות המוציאות את העובדים משגרת העבודה ומאפשרות להם להתגבש במסגרת פעילויות מהנות ויצירתיות. על מנת להצליח, חשוב לבחור בסדנאות המתאימות. סדנאות שיש בהן ערך ערכי ומתאימות לקהל המטרה.

    גיבוש באמצעות סדנאות בישול

    נראה שמילת המפתח בסדנאות היא יצירתיות, ואת זה מצאנו בסדנת הבישול של חברת שרביט הדרכה. חברה המרבה לעסוק בסדנאות גיבוש ומנהיגות. סדנאות הבישול רוכבות על הגל של טרנד הבישולים התחרותיים, ומיישמות אותו באמצעות סדנת גיבוש מקורית ומהנה.

    בין היתרונות המרכזיים של סדנת בישול הוא האפשרות להתאים אותה לקהלים שונים. סדנאות כאלו בוצעו בהצלחה בארגונים וקהלים שונים – מתלמידי בתי הספר והמורים, ועד חברות הייטק. והביקורות על הסדנאות חיוביות מאוד.

    סדנאות בישול עוסקות בגיבוש ועבודת צוות הבא מתוך החוויה. כלומר לצורך הצלחה במשימת הבישול התחרותי, על הצוות לעבוד יחדיו ולשתף פעולה. כך העובדים זוכים לחזק את הקשרים האישיים פעילות מהנה משותפת, ולתרגל שיתוף פעולה בסביבה המנותקת מן המטלות השגרתיות של מקום העבודה.

    אתם יכולים לגעור בעובדים בכל ישיבת צוות ולדרוש מהם שיתוף פעולה, אך בפועל אתם יודעים שזה לא משיג תוצאות. אך דווקא כאן, מבלי שתצטרכו לבקש זאת – העובדים מראים שהם יכולים לעבוד כצוות. הם מתרגלים לעשות זאת באופן טבעי, וזה ממשיך אחר כך גם אל תוך שגרת העבודה.

    message השאירו פרטים 03-902-5553
    השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם

      ווצאפ כתבו לנו בווצאפ
      רוצים שנחזור אליכם?

        מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!